APA:
کپیخالق خواه، علی، رضایی شریف، علی، زاهدبابلان، عادل، و هاشمی، سیده زهرا. (1394). بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگ ساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان ابتدایی. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، 7(2 (پیاپی 1-69))، 154-182. SID. https://sid.ir/paper/502122/fa
Vancouver:
کپیخالق خواه علی، رضایی شریف علی، زاهدبابلان عادل، هاشمی سیده زهرا. بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگ ساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان ابتدایی. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)[Internet]. 1394؛7(2 (پیاپی 1-69)):154-182. Available from: https://sid.ir/paper/502122/fa
IEEE:
کپیعلی خالق خواه، علی رضایی شریف، عادل زاهدبابلان، و سیده زهرا هاشمی، “بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگ ساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان ابتدایی،” مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، vol. 7، no. 2 (پیاپی 1-69)، pp. 154–182، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/502122/fa