APA:
کپیصالحی، لیلی، کیکاووسی آرانی، لیلا، و صفرنواده، مریم. (1394). مقایسه روش های آموزشی "یادگیری مبتنی برحل مساله" و "پرسش و پاسخ" از نظر گرایش دانشجویان بهداشت محیط به تفکر انتقادی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 8(1)، 35-42. SID. https://sid.ir/paper/502635/fa
Vancouver:
کپیصالحی لیلی، کیکاووسی آرانی لیلا، صفرنواده مریم. مقایسه روش های آموزشی "یادگیری مبتنی برحل مساله" و "پرسش و پاسخ" از نظر گرایش دانشجویان بهداشت محیط به تفکر انتقادی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1394؛8(1):35-42. Available from: https://sid.ir/paper/502635/fa
IEEE:
کپیلیلی صالحی، لیلا کیکاووسی آرانی، و مریم صفرنواده، “مقایسه روش های آموزشی "یادگیری مبتنی برحل مساله" و "پرسش و پاسخ" از نظر گرایش دانشجویان بهداشت محیط به تفکر انتقادی،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 8، no. 1، pp. 35–42، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/502635/fa