APA:
کپیمرادی، خدیجه، و یقموری، فائزه. (1395). نقش تبلیغات تلویزیونی در جذب مخاطب: بررسی برنامه «خندوانه, کتاب و زندگی». کتاب مهر، 6(19-20)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/505780/fa
Vancouver:
کپیمرادی خدیجه، یقموری فائزه. نقش تبلیغات تلویزیونی در جذب مخاطب: بررسی برنامه «خندوانه, کتاب و زندگی». کتاب مهر[Internet]. 1395؛6(19-20):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/505780/fa
IEEE:
کپیخدیجه مرادی، و فائزه یقموری، “نقش تبلیغات تلویزیونی در جذب مخاطب: بررسی برنامه «خندوانه, کتاب و زندگی»،” کتاب مهر، vol. 6، no. 19-20، pp. 0–0، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/505780/fa