Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

666
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

221
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رابطه با نام تجاری، محور ایجاد نام تجاری قوی در بانک های تجاری

صفحات

 صفحه شروع 51 | صفحه پایان 66

چکیده

 این پژوهش به شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام تجاری بانک های تجاری و بررسی روابط آنان در قالب یک مدل ارزیاب نام تجاری پرداخته است و در پی آن می باشد که مدلی بومی برای صنعت بانکداری ایران ارائه نماید. بنابراین با روش تحقیق ترکیبی (کیفی وکمی) نخست از طریق مطالعات اکتشافی سه بعد ارزش ویژه نام تجاری, دانش نام و نشان تجاری و رابطه با نام تجاری در بانک های تجاری شناسایی گردید. در این تحقیق نمونه ای به تعداد 802 نفر از مشتریان بانک های خصوصی و دولتی در نظر گرفته شد و برای پاسخ به سوالات تحقیق, داده های گردآوری شده با تکنیک های آماری مناسب تجزیه و تحلیل گردید. نتایج این پژوهش نشان می دهد که مولفه های رابطه با نام تجاری نقش متغیر میانجی را ایفا می نماید. به عبارت دیگر, دانش نام تجاری بر رابطه مشتریان با نام تجاری بانک ها تاثیر مستقیم و مثبت می گذارد و پیامدهای ارزش ویژه نام تجاری بانک ها (تمایل به معرفی نام تجاری بانک و تمایل به استفاده از خدمات جدید بانک) به طور مستقیم متاثر از رابطه مشتریان با نام و نشان تجاری می باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    حیدرزاده، کامبیز، و عباسی، جواد. (1394). رابطه با نام تجاری, محور ایجاد نام تجاری قوی در بانک های تجاری. مدیریت توسعه و تحول، 7(20)، 51-66. SID. https://sid.ir/paper/505924/fa

    Vancouver: کپی

    حیدرزاده کامبیز، عباسی جواد. رابطه با نام تجاری, محور ایجاد نام تجاری قوی در بانک های تجاری. مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1394؛7(20):51-66. Available from: https://sid.ir/paper/505924/fa

    IEEE: کپی

    کامبیز حیدرزاده، و جواد عباسی، “رابطه با نام تجاری, محور ایجاد نام تجاری قوی در بانک های تجاری،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 7، no. 20، pp. 51–66، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/505924/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا