APA:
کپیفرهنگی، علی اکبر، کروبی، مهدی، و صادق وزیری، فراز. (1394). نظریه داده بنیاد کلاسیک, شرح مراحل تولید نظریه مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران. مدیریت بازرگانی، 7(1 )، 145-162. SID. https://sid.ir/paper/506901/fa
Vancouver:
کپیفرهنگی علی اکبر، کروبی مهدی، صادق وزیری فراز. نظریه داده بنیاد کلاسیک, شرح مراحل تولید نظریه مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1394؛7(1 ):145-162. Available from: https://sid.ir/paper/506901/fa
IEEE:
کپیعلی اکبر فرهنگی، مهدی کروبی، و فراز صادق وزیری، “نظریه داده بنیاد کلاسیک, شرح مراحل تولید نظریه مرکز ثقلی هویت برند توریسم سلامت ایران،” مدیریت بازرگانی، vol. 7، no. 1 ، pp. 145–162، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506901/fa