APA:
کپیاشتیاقی، فاطمه، نخعی کمال آبادی، عیسی، و البدوی، امیر. (1394). تخصیص بهینه بودجه های ارتباط با مشتری با رویکرد بهینه سازی استوار با هدف بیشینه سازی حقوق صاحبان سهام از ارزش مشتری (CE). تحقیقات بازاریابی نوین، 5(1 (پیاپی 16) )، 21-42. SID. https://sid.ir/paper/507043/fa
Vancouver:
کپیاشتیاقی فاطمه، نخعی کمال آبادی عیسی، البدوی امیر. تخصیص بهینه بودجه های ارتباط با مشتری با رویکرد بهینه سازی استوار با هدف بیشینه سازی حقوق صاحبان سهام از ارزش مشتری (CE). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(1 (پیاپی 16) ):21-42. Available from: https://sid.ir/paper/507043/fa
IEEE:
کپیفاطمه اشتیاقی، عیسی نخعی کمال آبادی، و امیر البدوی، “تخصیص بهینه بودجه های ارتباط با مشتری با رویکرد بهینه سازی استوار با هدف بیشینه سازی حقوق صاحبان سهام از ارزش مشتری (CE)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 1 (پیاپی 16) ، pp. 21–42، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/507043/fa