APA:
کپیفیض، داوود، فارسی زاده، حسین، دهقانی سلطانی، مهدی، و قهری شیرین آبادی، الهه. (1394). طراحی الگوی وفاداری برند در صنعت لاستیک: نقش تعدیلگر ارزش درک شده. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(1 (پیاپی 16) )، 183-200. SID. https://sid.ir/paper/507045/fa
Vancouver:
کپیفیض داوود، فارسی زاده حسین، دهقانی سلطانی مهدی، قهری شیرین آبادی الهه. طراحی الگوی وفاداری برند در صنعت لاستیک: نقش تعدیلگر ارزش درک شده. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(1 (پیاپی 16) ):183-200. Available from: https://sid.ir/paper/507045/fa
IEEE:
کپیداوود فیض، حسین فارسی زاده، مهدی دهقانی سلطانی، و الهه قهری شیرین آبادی، “طراحی الگوی وفاداری برند در صنعت لاستیک: نقش تعدیلگر ارزش درک شده،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 1 (پیاپی 16) ، pp. 183–200، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/507045/fa