APA:
کپیاحمدی، پرویز. (1393). نگاهی به هویت برند و تاثیر آن بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند, مورد مطالعه: شرکت تولیدکننده محصولات لبنی و فرآورده های گوشتی کاله. پژوهشنامه بازرگانی، -(71)، 65-93. SID. https://sid.ir/paper/508005/fa
Vancouver:
کپیاحمدی پرویز. نگاهی به هویت برند و تاثیر آن بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند, مورد مطالعه: شرکت تولیدکننده محصولات لبنی و فرآورده های گوشتی کاله. پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1393؛-(71):65-93. Available from: https://sid.ir/paper/508005/fa
IEEE:
کپیپرویز احمدی، “نگاهی به هویت برند و تاثیر آن بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند, مورد مطالعه: شرکت تولیدکننده محصولات لبنی و فرآورده های گوشتی کاله،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. -، no. 71، pp. 65–93، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/508005/fa