APA:
کپیبرجعلی، م.، علیزاده، ح.، و احدی، ح.. (1393). مقایسه تاثیر روش های آموزش دلگرم سازی, رفتاری و دارودرمانی بر مهارت خودکنترلی در کودکان با اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی. مطالعات روانشناسی بالینی، 16(4)، 153-175. SID. https://sid.ir/paper/508629/fa
Vancouver:
کپیبرجعلی م.، علیزاده ح.، احدی ح.. مقایسه تاثیر روش های آموزش دلگرم سازی, رفتاری و دارودرمانی بر مهارت خودکنترلی در کودکان با اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی. مطالعات روانشناسی بالینی[Internet]. 1393؛16(4):153-175. Available from: https://sid.ir/paper/508629/fa
IEEE:
کپیم. برجعلی، ح. علیزاده، و ح. احدی، “مقایسه تاثیر روش های آموزش دلگرم سازی, رفتاری و دارودرمانی بر مهارت خودکنترلی در کودکان با اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی،” مطالعات روانشناسی بالینی، vol. 16، no. 4، pp. 153–175، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/508629/fa