APA:
کپیحسین زاده شهری، معصومه، حبیبی، معصومه، و حیدری، وجیهه. (1394). بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر حس گری و شکل گیری استراتژی خلاق و به موقع بازاریابی (مورد مطالعه صادرکنندگان کاشی و سرامیک). تحقیقات بازاریابی نوین، 5(1 (پیاپی 16) )، 107-128. SID. https://sid.ir/paper/509241/fa
Vancouver:
کپیحسین زاده شهری معصومه، حبیبی معصومه، حیدری وجیهه. بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر حس گری و شکل گیری استراتژی خلاق و به موقع بازاریابی (مورد مطالعه صادرکنندگان کاشی و سرامیک). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(1 (پیاپی 16) ):107-128. Available from: https://sid.ir/paper/509241/fa
IEEE:
کپیمعصومه حسین زاده شهری، معصومه حبیبی، و وجیهه حیدری، “بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر حس گری و شکل گیری استراتژی خلاق و به موقع بازاریابی (مورد مطالعه صادرکنندگان کاشی و سرامیک)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 1 (پیاپی 16) ، pp. 107–128، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/509241/fa