Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

495
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

230
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناخت محتوای انواع قراردادهای روان شناختی در بستر بازاریابی رابطه ای و تعیین حاکمیت آنها

صفحات

 صفحه شروع 87 | صفحه پایان 108

چکیده

 پژوهش حاضر به دنبال شناسایی ماهیت انواع قراردادهای روان شناختی در تعامل بین مشتریان و بانک های دولتی است. در این راستا با اتخاذ رویکرد پدیدارشناسی, داده ها از طریق مصاحبه های باز, انفرادی و عمیق با تعدادی از مشتریان یکی از بانک های دولتی استان یزد به روش نمونه گیری هدفمند جمع آوری شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از مدل کدگذاری "کلایزی" استفاده به عمل آمد. یافته ها دال بر وجود سه نوع قرارداد روان شناختی شامل تبادلی, رابطه ای و اشتراکی در تعهدات متقابل مشتریان و بانک بودند. از منظر مشتریان باسابقه بانک دولتی منتخب, حاکمیت قراردادهای روان شناختی بانک های دولتی در ایران, عمدتا از نوع رابطه ای و پس ازآن تبادلی و اشتراکی است. همچنین با افزایش سابقه رابطه مشتری, حاکمیت قراردادهای روان شناختی رابطه ای افزایش و از نوع تبادلی کاهش می یابد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رجبی پورمیبدی، علیرضا، مرتضوی، سعید، کفاش پور، آذر، و لگزیان، محمد. (1394). شناخت محتوای انواع قراردادهای روان شناختی در بستر بازاریابی رابطه ای و تعیین حاکمیت آنها. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(2 (پیاپی 17) )، 87-108. SID. https://sid.ir/paper/509246/fa

    Vancouver: کپی

    رجبی پورمیبدی علیرضا، مرتضوی سعید، کفاش پور آذر، لگزیان محمد. شناخت محتوای انواع قراردادهای روان شناختی در بستر بازاریابی رابطه ای و تعیین حاکمیت آنها. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(2 (پیاپی 17) ):87-108. Available from: https://sid.ir/paper/509246/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا رجبی پورمیبدی، سعید مرتضوی، آذر کفاش پور، و محمد لگزیان، “شناخت محتوای انواع قراردادهای روان شناختی در بستر بازاریابی رابطه ای و تعیین حاکمیت آنها،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 2 (پیاپی 17) ، pp. 87–108، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/509246/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا