مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

925
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

426
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی اثر کتاب های تعاملی الکترونیکی بر خلاقیت، علاقه به مطالعه و خودکارآمدی دانش آموزان مقطع سنی 12-9 سال مراجعه کننده به کتابخانه های عمومی (مطالعه موردی: کتابخانه عمومی هنر و اندیشه فولادشهر)

صفحات

 صفحه شروع 309 | صفحه پایان 323

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    لرکی، پریسا، عبدالهی، سیدمجید، زمانی، بی بی عشرت، و کریمی، راحله. (1394). بررسی اثر کتاب های تعاملی الکترونیکی بر خلاقیت, علاقه به مطالعه و خودکارآمدی دانش آموزان مقطع سنی 12-9 سال مراجعه کننده به کتابخانه های عمومی (مطالعه موردی: کتابخانه عمومی هنر و اندیشه فولادشهر). تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی (پیام کتابخانه)، 21(2 (پیاپی 81))، 309-323. SID. https://sid.ir/paper/509349/fa

    Vancouver: کپی

    لرکی پریسا، عبدالهی سیدمجید، زمانی بی بی عشرت، کریمی راحله. بررسی اثر کتاب های تعاملی الکترونیکی بر خلاقیت, علاقه به مطالعه و خودکارآمدی دانش آموزان مقطع سنی 12-9 سال مراجعه کننده به کتابخانه های عمومی (مطالعه موردی: کتابخانه عمومی هنر و اندیشه فولادشهر). تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی (پیام کتابخانه)[Internet]. 1394؛21(2 (پیاپی 81)):309-323. Available from: https://sid.ir/paper/509349/fa

    IEEE: کپی

    پریسا لرکی، سیدمجید عبدالهی، بی بی عشرت زمانی، و راحله کریمی، “بررسی اثر کتاب های تعاملی الکترونیکی بر خلاقیت, علاقه به مطالعه و خودکارآمدی دانش آموزان مقطع سنی 12-9 سال مراجعه کننده به کتابخانه های عمومی (مطالعه موردی: کتابخانه عمومی هنر و اندیشه فولادشهر)،” تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی (پیام کتابخانه)، vol. 21، no. 2 (پیاپی 81)، pp. 309–323، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/509349/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button