APA:
کپیهنری، حبیب، شجاعی برجوئی، سهیلا، و فریدفتحی، اکبر. (1393). بررسی و سنجش کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندی مشتریان استخرهای شهر تهران. مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، 1(2)، 99-105. SID. https://sid.ir/paper/509808/fa
Vancouver:
کپیهنری حبیب، شجاعی برجوئی سهیلا، فریدفتحی اکبر. بررسی و سنجش کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندی مشتریان استخرهای شهر تهران. مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش[Internet]. 1393؛1(2):99-105. Available from: https://sid.ir/paper/509808/fa
IEEE:
کپیحبیب هنری، سهیلا شجاعی برجوئی، و اکبر فریدفتحی، “بررسی و سنجش کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندی مشتریان استخرهای شهر تهران،” مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، vol. 1، no. 2، pp. 99–105، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/509808/fa