مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

908
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

331
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

پرسشنامه حرمت خود مشروط نوجوانان: روش اجرا و نمره گذاری (نسخه فارسی)

صفحات

 صفحه شروع 215 | صفحه پایان 217

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 پرسشنامه کوتاه حرمت خود مشروط مختص به بافت برای نوجوانان شکل یافته است (ووتر، ورشورن، بریز و جنسن، 2016) و دربردارنده حیطه های خودپنداشتی است که برای نوجوانان مهم تلقی می شود. ووتر و دیگران (2016) به طور خاص نوجوانان را هدف قرار دادند. در پاسخ به نیاز برای منطق نظری روشن تر جهت مشخص ساختن حیطه های مشروط مهم برای نوجوانان، ووتر و دیگران (2016) از مدل‏های خودپنداشت چندبعدی (هارتر، 1999؛ مارش و شاولسون، 1985؛ شاولسون، هیبنر و استنتون، 1976) و مقیاس های با ثبات و معتبر خودپنداشت نوجوان، نیمرخ خود ادراکی نوجوانان (1SPPA؛ هارتر، 1988) و پرسشنامه خودتوصیفی-2 (2SDQ-II؛ مارش، 1992) استفاده کردند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    امیری، سهراب، قاسمی نواب، امیر، و جمالی، یوسف. (1396). پرسشنامه حرمت خود مشروط نوجوانان: روش اجرا و نمره گذاری (نسخه فارسی). روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، 14(54 )، 215-217. SID. https://sid.ir/paper/509930/fa

    Vancouver: کپی

    امیری سهراب، قاسمی نواب امیر، جمالی یوسف. پرسشنامه حرمت خود مشروط نوجوانان: روش اجرا و نمره گذاری (نسخه فارسی). روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)[Internet]. 1396؛14(54 ):215-217. Available from: https://sid.ir/paper/509930/fa

    IEEE: کپی

    سهراب امیری، امیر قاسمی نواب، و یوسف جمالی، “پرسشنامه حرمت خود مشروط نوجوانان: روش اجرا و نمره گذاری (نسخه فارسی)،” روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، vol. 14، no. 54 ، pp. 215–217، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/509930/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button