APA:
کپیبیرامی، مجتبی، حسن آبادی، حمیدرضا، و کاووسیان، جواد. (1395). شیوه ها و موانع ارائه بازخورد معلمان به دانش آموزان در برنامه ارزشیابی توصیفی (مطالعه موردی: مدرسه های ابتدایی استان البرز). مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 6(16 )، 7-42. SID. https://sid.ir/paper/510794/fa
Vancouver:
کپیبیرامی مجتبی، حسن آبادی حمیدرضا، کاووسیان جواد. شیوه ها و موانع ارائه بازخورد معلمان به دانش آموزان در برنامه ارزشیابی توصیفی (مطالعه موردی: مدرسه های ابتدایی استان البرز). مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی[Internet]. 1395؛6(16 ):7-42. Available from: https://sid.ir/paper/510794/fa
IEEE:
کپیمجتبی بیرامی، حمیدرضا حسن آبادی، و جواد کاووسیان، “شیوه ها و موانع ارائه بازخورد معلمان به دانش آموزان در برنامه ارزشیابی توصیفی (مطالعه موردی: مدرسه های ابتدایی استان البرز)،” مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، vol. 6، no. 16 ، pp. 7–42، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/510794/fa