APA:
کپیروشن دل اربطانی، طاهره، خواجه ئیان، داتیس، و اعظمی، امیر. (1389). طراحی سنجه های تاثیر بر مخاطب برای آگهی های بازرگانی در رسانه ملی. مدیریت بازرگانی، 2(4)، 53-72. SID. https://sid.ir/paper/510875/fa
Vancouver:
کپیروشن دل اربطانی طاهره، خواجه ئیان داتیس، اعظمی امیر. طراحی سنجه های تاثیر بر مخاطب برای آگهی های بازرگانی در رسانه ملی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1389؛2(4):53-72. Available from: https://sid.ir/paper/510875/fa
IEEE:
کپیطاهره روشن دل اربطانی، داتیس خواجه ئیان، و امیر اعظمی، “طراحی سنجه های تاثیر بر مخاطب برای آگهی های بازرگانی در رسانه ملی،” مدیریت بازرگانی، vol. 2، no. 4، pp. 53–72، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/510875/fa