APA:
کپیخدادادی، محمدرسول، فراهانی، ابوالفضل، قاسمی، حمید، و هنری، حبیب. (1396). مطالعه عوامل موثر بر وفاداری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار (FBBE) در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، 9(2 )، 35-49. SID. https://sid.ir/paper/511920/fa
Vancouver:
کپیخدادادی محمدرسول، فراهانی ابوالفضل، قاسمی حمید، هنری حبیب. مطالعه عوامل موثر بر وفاداری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار (FBBE) در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش[Internet]. 1396؛9(2 ):35-49. Available from: https://sid.ir/paper/511920/fa
IEEE:
کپیمحمدرسول خدادادی، ابوالفضل فراهانی، حمید قاسمی، و حبیب هنری، “مطالعه عوامل موثر بر وفاداری به ارزش ویژه برند مبتنی بر هوادار (FBBE) در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران،” پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، vol. 9، no. 2 ، pp. 35–49، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/511920/fa