مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

458
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

277
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

Q-methodology: یک روش جایگزین پژوهش در آموزش پرستاری

صفحات

 صفحه شروع 209 | صفحه پایان 213

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 کانفورد بیان می کند که دانش در حال رشد سریع و مداوم می باشد و افراد جهت زندگی کاری خود از چنین دانشی استفاده می کنند. به منظور فعال کردن پرستاران در جهت پاسخگویی به این رشد و تغییرات، آموزش پرستاری باید به نحوه ای باشد که پرستاران پاسخگوی چالش های موجود در پزشکی امروز باشند، بنابراین آموزش پرستاری پدیده ای پویا است. ...

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نادری فر، مهین، گلی، حمیده، سالار، علیرضا، و قلجایی، فرشته. (1395). Q-methodology: یک روش جایگزین پژوهش در آموزش پرستاری. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 13(2 )، 209-213. SID. https://sid.ir/paper/512279/fa

    Vancouver: کپی

    نادری فر مهین، گلی حمیده، سالار علیرضا، قلجایی فرشته. Q-methodology: یک روش جایگزین پژوهش در آموزش پرستاری. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1395؛13(2 ):209-213. Available from: https://sid.ir/paper/512279/fa

    IEEE: کپی

    مهین نادری فر، حمیده گلی، علیرضا سالار، و فرشته قلجایی، “Q-methodology: یک روش جایگزین پژوهش در آموزش پرستاری،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 13، no. 2 ، pp. 209–213، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512279/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button