مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,480
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

543
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شکل گیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد، تصویر مقصد و رضایت از مقصد

صفحات

 صفحه شروع 175 | صفحه پایان 196

چکیده

 هدف از انجام پژوهش حاضر, شکل گیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد, تصویر مقصد و رضایت از مقصد در شهر شیراز است. جهت گردآوری داده های موردنیاز از پرسشنامه استفاده شده است و داده های گردآوری شده از نمونه مورد بررسی (گردشگران داخلی و خارجی هتل های پنج ستاره کلاس A شهر شیراز) نیز با استفاده از آمار توصیفی (نرم افزار SPSS) مدل سازی معادلات ساختاری مبتنی با رویکرد حداقل مربعات جزئی (نرم افزار Smart PLS) مورد تحلیل قرار گرفتند. تعداد نمونه این پژوهش با توجه به محدودیت های تحقیق 82 نفر بوده است. این تحقیق دارای 5 فرضیه می باشد که هر 5 فرضیه آن مورد تایید قرار گرفت. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد تصویر از مقصد تاثیر مثبت بر رضایت از مقصد و وفاداری به مقصد دارد, همچنین تجربه از مقصد تاثیر مثبت بر رضایت از مقصد و وفاداری به مقصد دارد و درنهایت رضایت از مقصد موجب افزایش رضایت مشتری می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عباسی، عباس، رستم پورشهیدی، نیایش، و بازیارحمزه خانی، اسماعیل. (1396). شکل گیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد, تصویر مقصد و رضایت از مقصد. کاوش های مدیریت بازرگانی، 9(17 )، 175-196. SID. https://sid.ir/paper/512325/fa

    Vancouver: کپی

    عباسی عباس، رستم پورشهیدی نیایش، بازیارحمزه خانی اسماعیل. شکل گیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد, تصویر مقصد و رضایت از مقصد. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(17 ):175-196. Available from: https://sid.ir/paper/512325/fa

    IEEE: کپی

    عباس عباسی، نیایش رستم پورشهیدی، و اسماعیل بازیارحمزه خانی، “شکل گیری وفاداری به مقصد باتجربه مقصد, تصویر مقصد و رضایت از مقصد،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 17 ، pp. 175–196، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512325/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button