APA:
کپیشیرخدایی، میثم، نجات، سهیل، و اکبری، امیر. (1394). بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت بیمه ایران. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(1 (پیاپی 16) )، 129-147. SID. https://sid.ir/paper/512454/fa
Vancouver:
کپیشیرخدایی میثم، نجات سهیل، اکبری امیر. بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت بیمه ایران. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(1 (پیاپی 16) ):129-147. Available from: https://sid.ir/paper/512454/fa
IEEE:
کپیمیثم شیرخدایی، سهیل نجات، و امیر اکبری، “بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت بیمه ایران،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 1 (پیاپی 16) ، pp. 129–147، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512454/fa