APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، و احمدی، محمدمهدی. (1395). عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 15(1 (پیاپی 25))، 69-88. SID. https://sid.ir/paper/513103/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، احمدی محمدمهدی. عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1395؛15(1 (پیاپی 25)):69-88. Available from: https://sid.ir/paper/513103/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، و محمدمهدی احمدی، “عوامل مؤثر بر نگرش و قصد خرید برندهای لوکس،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 15، no. 1 (پیاپی 25)، pp. 69–88، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513103/fa