Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

661
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

273
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رابطه سطح نیازسنجی آموزش محیط زیست با ابزار و روش گردآوری داده ها

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 6

چکیده

 آموزش و بهسازی کارکنان اقدامی راهبردی است که در سطح فردی باعث ارزشمندی فرد, در سطح سازمانی باعث بهبود و توسعه سازمان و در سطح ملی و حتی فراملی منجر به افزایش بهره وری و نتایج بعدی میشود. رابطه ضعیف و منفی بین دو متغیر سطح نیاز سنجی و روش گردآوری داده ها با 0. 05 < p 0. 2-r= و 12 n=وجود دارد. متغیر سطح نیاز سنجی با متغیر روش گردآوری داده ها 4 درصد سطح مشترک ( واریانس ) داشته است که سطح کمی است. رابطه بسیار قوی و مثبتی بین دو متغیر روش اولویت بندی و روش گردآوری با 0. 05 > p 0. 646r= و 12 n= وجود دارد. متغیر روش اولویت بندی با متغیر روش گردآوری 41. 7 درصد سطح مشترک ( واریانس ) داشته است که درصد بسیار قابل قبولی است. رابطه قوی و منفی بین دو متغیر ابزار گردآوری و روش گردآوری با 0. 01 > p 0. 811-r= و 12 n=وجود دارد. متغیر ابزارگردآوری با متغیرروش گردآوری 65. 7 درصد سطح مشترک ( واریانس ) داشته است که سطح بسیار زیادی است. رابطه قوی و منفی بین دو متغیر روش اولویت بندی و ابزارگردآوری با 0. 05 > p 0. 548-r= و 12 n=وجود دارد. متغیر روش اولویت بندی با متغیر ابزار گردآوری 30 درصد سطح مشترک ( واریانس ) داشته است که سطح قابل قبولی است. رابطه ضعیف و مثبتی بین دو متغیر سطح نیاز سنجی و ابزارگردآوری با 0. 05 < p 0. 062-r= و 12n= وجود دارد. متغیر سطح نیاز سنجی با متغیر ابزار گردآوری 0. 03 درصد سطح مشترک ( واریانس ) داشته است که سطح بسیار کمی است. رابطه ضعیف و مثبتی بین دو متغیر سطح نیاز سنجی و روش اولویت بندی با 0. 05 < p 0. 068r= و 12 n=وجود دارد. متغیر سطح نیاز سنجی با متغیر روش اولویت بندی 0. 46 درصد سطح مشترک ( واریانس ) داشته است که سطح بسیار کمی است. نیاز سنجی آموزشی در سه سطح تجزیه و تحلیل فرد( بهبود عملکرد), تجزیه و تحلیل سازمان ( افزایش بهره وری) و تجزیه و تحلیل وظیفه (بهبود مهارتها و شایستگی ها ) انجام می شود. از میان تحقیقات نیاز سنجی آموزشی زیست محیطی انجام شده تمام تحقیقات مربوط به تجزیه و تحلیل فرد در جهت بهبود عملکرد و تجزیه و تحلیل وظیفه در جهت بهبود مهارتها و شایستگی های کارمندان بوده است و تنها یک تحقیق به تجزیه و تحلیل سازمان به منظور افزایش بهره وری پرداخته است. نتایج نشان میدهد انتخاب سطح نیازسنجی با ابازر گردآوری دادها, روش گردآوری و روش اولیت بندی رابطه ای ندارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زعیمدار، مژگان. (1397). رابطه سطح نیازسنجی آموزش محیط زیست با ابزار و روش گردآوری داده ها. مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار، 1()، 1-6. SID. https://sid.ir/paper/513104/fa

    Vancouver: کپی

    زعیمدار مژگان. رابطه سطح نیازسنجی آموزش محیط زیست با ابزار و روش گردآوری داده ها. مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار[Internet]. 1397؛1():1-6. Available from: https://sid.ir/paper/513104/fa

    IEEE: کپی

    مژگان زعیمدار، “رابطه سطح نیازسنجی آموزش محیط زیست با ابزار و روش گردآوری داده ها،” مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار، vol. 1، no. ، pp. 1–6، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513104/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا