APA:
کپیشیوا، آیدا، آقازاده، هاشم، و حیدری، علی. (1395). تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 15(1 (پیاپی 25))، 13-32. SID. https://sid.ir/paper/513290/fa
Vancouver:
کپیشیوا آیدا، آقازاده هاشم، حیدری علی. تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1395؛15(1 (پیاپی 25)):13-32. Available from: https://sid.ir/paper/513290/fa
IEEE:
کپیآیدا شیوا، هاشم آقازاده، و علی حیدری، “تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 15، no. 1 (پیاپی 25)، pp. 13–32، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513290/fa