APA:
کپیصمدزاده، الهام، و عبدالوند، محمدعلی. (1397). شناسایی عوامل موثر بر انتخاب راهبرد های رفتار جبرانی مصرف کننده در مواجهه با ناهمخوانی بین خود واقعی و خود ایده آل. پژوهش های مدیریت راهبردی، 24(70 )، 91-115. SID. https://sid.ir/paper/513556/fa
Vancouver:
کپیصمدزاده الهام، عبدالوند محمدعلی. شناسایی عوامل موثر بر انتخاب راهبرد های رفتار جبرانی مصرف کننده در مواجهه با ناهمخوانی بین خود واقعی و خود ایده آل. پژوهش های مدیریت راهبردی[Internet]. 1397؛24(70 ):91-115. Available from: https://sid.ir/paper/513556/fa
IEEE:
کپیالهام صمدزاده، و محمدعلی عبدالوند، “شناسایی عوامل موثر بر انتخاب راهبرد های رفتار جبرانی مصرف کننده در مواجهه با ناهمخوانی بین خود واقعی و خود ایده آل،” پژوهش های مدیریت راهبردی، vol. 24، no. 70 ، pp. 91–115، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513556/fa