APA:
کپیحمیدی زاده، محمدرضا، و قمی اویلی، عاطفه. (1396). تأثیر ریسک ادراک شده بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 16(1 (پیاپی 29) )، 51-71. SID. https://sid.ir/paper/513578/fa
Vancouver:
کپیحمیدی زاده محمدرضا، قمی اویلی عاطفه. تأثیر ریسک ادراک شده بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1396؛16(1 (پیاپی 29) ):51-71. Available from: https://sid.ir/paper/513578/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا حمیدی زاده، و عاطفه قمی اویلی، “تأثیر ریسک ادراک شده بر نگرش مشتریان بانکداری اینترنتی،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 16، no. 1 (پیاپی 29) ، pp. 51–71، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513578/fa