APA:
کپیکاملی، علیرضا، یزدانی، حمیدرضا، و سیدامیری، نادر. (1394). تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاش های بازاریابی در ارزش ویژه خرده فروشی برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(4 (پیاپی 24))، 79-96. SID. https://sid.ir/paper/513587/fa
Vancouver:
کپیکاملی علیرضا، یزدانی حمیدرضا، سیدامیری نادر. تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاش های بازاریابی در ارزش ویژه خرده فروشی برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(4 (پیاپی 24)):79-96. Available from: https://sid.ir/paper/513587/fa
IEEE:
کپیعلیرضا کاملی، حمیدرضا یزدانی، و نادر سیدامیری، “تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاش های بازاریابی در ارزش ویژه خرده فروشی برند،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 4 (پیاپی 24)، pp. 79–96، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513587/fa