Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

504
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

337
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثر تبلیغات توصیه ای مثبت، تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی

صفحات

 صفحه شروع 173 | صفحه پایان 189

چکیده

 در پژوهش حاضر تأثیر چند عامل مختلف (تبلیغات توصیه ای مثبت, تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی از برند فروشگاهی) بر تمایل خرید از برند فروشگاهی بررسی شد. برای جمع آوری داده ها, تعداد 420 پرسشنامه در میان مشتریان «فروشگاه اتکا» توزیع شد که تعداد 387 عدد از پرسشنامه ها صحیح بودند و برای بررسی و تحلیل استفاده شدند. طبق نتایج پژوهش, تأثیر تبلیغات توصیه ای مثبت بر تصویر فروشگاه, تبلیغات توصیه ای مثبت بر تمایل خرید از برند فروشگاهی, تصویر فروشگاه بر ریسک ادراکی از برند فروشگاهی و ریسک ادراکی از برند فروشگاهی بر تمایل به خرید از برند فروشگاهی تأیید شد؛ ولی تأثیر تصویر فروشگاه بر تمایل خرید از برند فروشگاهی تأیید نشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زارعی، عظیم، و کاظمی، احمد. (1395). اثر تبلیغات توصیه ای مثبت, تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 15(2 (پیاپی 26))، 173-189. SID. https://sid.ir/paper/513591/fa

    Vancouver: کپی

    زارعی عظیم، کاظمی احمد. اثر تبلیغات توصیه ای مثبت, تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1395؛15(2 (پیاپی 26)):173-189. Available from: https://sid.ir/paper/513591/fa

    IEEE: کپی

    عظیم زارعی، و احمد کاظمی، “اثر تبلیغات توصیه ای مثبت, تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 15، no. 2 (پیاپی 26)، pp. 173–189، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513591/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا