APA:
کپیزارعی، عظیم، و کاظمی، احمد. (1395). اثر تبلیغات توصیه ای مثبت, تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 15(2 (پیاپی 26))، 173-189. SID. https://sid.ir/paper/513591/fa
Vancouver:
کپیزارعی عظیم، کاظمی احمد. اثر تبلیغات توصیه ای مثبت, تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1395؛15(2 (پیاپی 26)):173-189. Available from: https://sid.ir/paper/513591/fa
IEEE:
کپیعظیم زارعی، و احمد کاظمی، “اثر تبلیغات توصیه ای مثبت, تصویر فروشگاه و ریسک ادراکی بر تمایل خرید از برند فروشگاهی،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 15، no. 2 (پیاپی 26)، pp. 173–189، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513591/fa