APA:
کپی. (1394). اثربخشی بسته ی مداخله ای تنظیم هیجان های پیشرفت بر کاهش هیجان-های منفی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه، 4(4)، 76-93. SID. https://sid.ir/paper/513648/fa
Vancouver:
کپی. اثربخشی بسته ی مداخله ای تنظیم هیجان های پیشرفت بر کاهش هیجان-های منفی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1394؛4(4):76-93. Available from: https://sid.ir/paper/513648/fa
IEEE:
کپی، “اثربخشی بسته ی مداخله ای تنظیم هیجان های پیشرفت بر کاهش هیجان-های منفی دانش آموزان،” روانشناسی مدرسه، vol. 4، no. 4، pp. 76–93، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513648/fa