APA:
کپیهاشمی، سیدعلی اکبر. (1397). شناسایی و طبقه بندی عوامل توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری جهت ارزیابی راهبردهای اقتصاد مقاومتی. پژوهش های مدیریت راهبردی، 24(70 )، 45-63. SID. https://sid.ir/paper/514552/fa
Vancouver:
کپیهاشمی سیدعلی اکبر. شناسایی و طبقه بندی عوامل توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری جهت ارزیابی راهبردهای اقتصاد مقاومتی. پژوهش های مدیریت راهبردی[Internet]. 1397؛24(70 ):45-63. Available from: https://sid.ir/paper/514552/fa
IEEE:
کپیسیدعلی اکبر هاشمی، “شناسایی و طبقه بندی عوامل توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری جهت ارزیابی راهبردهای اقتصاد مقاومتی،” پژوهش های مدیریت راهبردی، vol. 24، no. 70 ، pp. 45–63، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/514552/fa