APA:
کپیاخوان خرازیان، مریم. (1395). اثر بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر عملکرد ابزارهای بانکداری الکترونیکی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 15(1 (پیاپی 25))، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/514587/fa
Vancouver:
کپیاخوان خرازیان مریم. اثر بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر عملکرد ابزارهای بانکداری الکترونیکی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1395؛15(1 (پیاپی 25)):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/514587/fa
IEEE:
کپیمریم اخوان خرازیان، “اثر بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر عملکرد ابزارهای بانکداری الکترونیکی،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 15، no. 1 (پیاپی 25)، pp. 0–0، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/514587/fa