APA:
کپی. (1392). اثر بخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش اضطراب و افسردگی دانش آموزان مدارس دبیرستانی. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، 20(2)، 1-18. SID. https://sid.ir/paper/515030/fa
Vancouver:
کپی. اثر بخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش اضطراب و افسردگی دانش آموزان مدارس دبیرستانی. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1392؛20(2):1-18. Available from: https://sid.ir/paper/515030/fa
IEEE:
کپی، “اثر بخشی شناخت درمانی گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی در کاهش اضطراب و افسردگی دانش آموزان مدارس دبیرستانی،” دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، vol. 20، no. 2، pp. 1–18، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515030/fa