APA:
کپیشیری، اردشیر، دهقانی سلطانی، مهدی، سلطانی بناوندی، اعظم، و آزادی، یونس. (1396). تأثیر خدمت گرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتل داری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان). گردشگری و توسعه، 6(2 (پیاپی 11) )، 39-62. SID. https://sid.ir/paper/515124/fa
Vancouver:
کپیشیری اردشیر، دهقانی سلطانی مهدی، سلطانی بناوندی اعظم، آزادی یونس. تأثیر خدمت گرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتل داری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان). گردشگری و توسعه[Internet]. 1396؛6(2 (پیاپی 11) ):39-62. Available from: https://sid.ir/paper/515124/fa
IEEE:
کپیاردشیر شیری، مهدی دهقانی سلطانی، اعظم سلطانی بناوندی، و یونس آزادی، “تأثیر خدمت گرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتل داری (مورد مطالعه: هتل پارس کرمان)،” گردشگری و توسعه، vol. 6، no. 2 (پیاپی 11) ، pp. 39–62، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515124/fa