APA:
کپیشیرخدایی، میثم، نجات، سهیل، و شاهی، محبوبه. (1395). تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 15(4 (پیاپی 28) )، 63-80. SID. https://sid.ir/paper/515198/fa
Vancouver:
کپیشیرخدایی میثم، نجات سهیل، شاهی محبوبه. تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1395؛15(4 (پیاپی 28) ):63-80. Available from: https://sid.ir/paper/515198/fa
IEEE:
کپیمیثم شیرخدایی، سهیل نجات، و محبوبه شاهی، “تأثیر ارزیابی و نگرش به محصول بر تصویر برند کشور مبدأ و تمایل به سفر،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 15، no. 4 (پیاپی 28) ، pp. 63–80، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515198/fa