APA:
کپیقلیچ لی، بهروز، و رحیمی، فاطمه. (1394). تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(4 (پیاپی 24))، 133-154. SID. https://sid.ir/paper/515210/fa
Vancouver:
کپیقلیچ لی بهروز، رحیمی فاطمه. تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(4 (پیاپی 24)):133-154. Available from: https://sid.ir/paper/515210/fa
IEEE:
کپیبهروز قلیچ لی، و فاطمه رحیمی، “تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 4 (پیاپی 24)، pp. 133–154، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515210/fa