APA:
کپیرنجبریان، بهرام، انصاری، آذرنوش، و شفیعی، هورناز. (1395). اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 15(1 (پیاپی 25))، 89-105. SID. https://sid.ir/paper/515211/fa
Vancouver:
کپیرنجبریان بهرام، انصاری آذرنوش، شفیعی هورناز. اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1395؛15(1 (پیاپی 25)):89-105. Available from: https://sid.ir/paper/515211/fa
IEEE:
کپیبهرام رنجبریان، آذرنوش انصاری، و هورناز شفیعی، “اثر ادراک مشتریان از کیفیت پایگاه اینترنتی بر رضایت و تمایل به استفاده،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 15، no. 1 (پیاپی 25)، pp. 89–105، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515211/fa