مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

497
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

242
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر ادراک مدیران و بازار از ارزش شرکت بر مخارج سرمایه ای در بازارهای ناقص با در نظر گرفتن مساله نمایندگی

صفحات

 صفحه شروع 88 | صفحه پایان 103

چکیده

 هدف این مقاله بررسی و دستیابی به معیار هایی است که بتوان به کمک آنها بر تصمیم های مدیران در زمینه مخارج سرما یه ای اثر گذاشت. بدین منظور, نمونه آماری شامل 60 شرکت از بین شرکت های پذیرفته در بورس اوراق بهادار تهران برای یک دوره شش ساله 90-85 از طریق تحلیل همبستگی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد, که هم ادراک مدیران و هم ادراک سرمایه گذاران با در نظر گرفتن متغیرهای جایگزین, بر مخارج سرمایه ای شرکت های نمونه تاثیرگذار می باشد. همچنین هر چه جریان های نقدی آزاد بیشتر باشد, ارتباط بین ادراک مدیران و بازار از ارزش شرکت و مخارج سرمایه ای قوی تر شده و حساسیت متغیر وابسته (مخارج سرمایه ای) به متغیرهای جایگزین ادراک مدیران و سرمایه گذاران از ارزش شرکت, افزایش (شدت) می یابد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مرادی، جواد، و احمدی، غلامرضا. (1396). بررسی تاثیر ادراک مدیران و بازار از ارزش شرکت بر مخارج سرمایه ای در بازارهای ناقص با در نظر گرفتن مساله نمایندگی. تحقیقات حسابداری و حسابرسی (تحقیقات حسابداری)، 9(34 )، 88-103. SID. https://sid.ir/paper/515228/fa

    Vancouver: کپی

    مرادی جواد، احمدی غلامرضا. بررسی تاثیر ادراک مدیران و بازار از ارزش شرکت بر مخارج سرمایه ای در بازارهای ناقص با در نظر گرفتن مساله نمایندگی. تحقیقات حسابداری و حسابرسی (تحقیقات حسابداری)[Internet]. 1396؛9(34 ):88-103. Available from: https://sid.ir/paper/515228/fa

    IEEE: کپی

    جواد مرادی، و غلامرضا احمدی، “بررسی تاثیر ادراک مدیران و بازار از ارزش شرکت بر مخارج سرمایه ای در بازارهای ناقص با در نظر گرفتن مساله نمایندگی،” تحقیقات حسابداری و حسابرسی (تحقیقات حسابداری)، vol. 9، no. 34 ، pp. 88–103، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515228/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button