APA:
کپیسجادیان، فاطمه، شیخ، رضا، و سوری، محمداحسان. (1395). شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعة راف و نتنوگرافی مطالعة موردی: شیراز, اصفهان, تهران. گردشگری و توسعه، 5(3 (پیاپی 9) )، 98-117. SID. https://sid.ir/paper/515632/fa
Vancouver:
کپیسجادیان فاطمه، شیخ رضا، سوری محمداحسان. شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعة راف و نتنوگرافی مطالعة موردی: شیراز, اصفهان, تهران. گردشگری و توسعه[Internet]. 1395؛5(3 (پیاپی 9) ):98-117. Available from: https://sid.ir/paper/515632/fa
IEEE:
کپیفاطمه سجادیان، رضا شیخ، و محمداحسان سوری، “شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعة راف و نتنوگرافی مطالعة موردی: شیراز, اصفهان, تهران،” گردشگری و توسعه، vol. 5، no. 3 (پیاپی 9) ، pp. 98–117، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515632/fa