مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

391
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

462
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعة راف و نتنوگرافی مطالعة موردی: شیراز، اصفهان، تهران

صفحات

 صفحه شروع 98 | صفحه پایان 117

چکیده

 انتقال و اشتراک تجربیات ازطریق تبلیغات نوشتاری یکی از ویژگی های شبکه های اجتماعی محسوب می شود. به طوری که امروزه رفتار گردشگران در انتخاب مقصد گردشگری, تا حد زیادی متأثر از توصیه های نوشتاری در فضای مجازی است. تحلیل و تفسیر این کامنت های بعضاً ناقص در فضای اینترنت و شبکه های مجازی نیازمند به کارگیری ابزاری علمی است تا مدیران را در تصمیم گیری آتی کمک نماید. تلفیق رویکرد نتنوگرافی و تئوری مجموعة راف می تواند الگوهای حاکم بر رفتار مشتریان را استخراج کند؛ محققان در این مقاله بر روی گردشگران شهرهای شیراز و اصفهان و تهران, مبتنی بر اطلاعات نوشتاری سایت TripAdvisor. com, تحقیق کرده اند. بر اساس رویکرد مردم نگاری در فضای مجازی, عوامل مهم شناسایی و برپایة نتایج حاصل از نرم افزار Rosetta هشت قاعدة حاکم بر رفتار گردشگران استخراج و تحلیل و بررسی شد. در نتیجه گیری کلی چشم نواز بودن, جاذبه های فرهنگی, امنیت, وضعیت رفاهی, هزینه ها, برخورد با مسافران از عوامل تأثیرگذار شناخته شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سجادیان، فاطمه، شیخ، رضا، و سوری، محمداحسان. (1395). شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعة راف و نتنوگرافی مطالعة موردی: شیراز, اصفهان, تهران. گردشگری و توسعه، 5(3 (پیاپی 9) )، 98-117. SID. https://sid.ir/paper/515632/fa

    Vancouver: کپی

    سجادیان فاطمه، شیخ رضا، سوری محمداحسان. شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعة راف و نتنوگرافی مطالعة موردی: شیراز, اصفهان, تهران. گردشگری و توسعه[Internet]. 1395؛5(3 (پیاپی 9) ):98-117. Available from: https://sid.ir/paper/515632/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه سجادیان، رضا شیخ، و محمداحسان سوری، “شناسایی و تحلیل عوامل تأثیرگذار تبلیغات کلامی در بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد تئوری مجموعة راف و نتنوگرافی مطالعة موردی: شیراز, اصفهان, تهران،” گردشگری و توسعه، vol. 5، no. 3 (پیاپی 9) ، pp. 98–117، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515632/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button