مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

892
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

699
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی رابطه بین ارزش برند و وفاداری مشتری با محوریت ارزش مشتری (مورد مطالعه: مشتریان گوشی آیفون شهر سنندج)

صفحات

 صفحه شروع 104 | صفحه پایان 118

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین ارزش برند و وفاداری مشتری با محوریت ارزش مشتری در میان مشتریان گوشی آیفون شهر سنندج در سال 1396 است. پژوهش حاضر از دسته پژوهش های کاربردی و از نوع تحقیق توصیفی پیمایشی و در تقسیمات تحقیقات توصیفی از نوع روش تحقیق همبستگی است. بدین منظور با توجه به قدرت آزمون 0. 80, اندازه اثر 0. 3 و خطای 0. 01 تعداد120 نمونه به روش تصادفی نمونه برداری شد. ابزار نمونه برداری, پرسشنامه استاندارد است که بعد از انجام روایی صوری با کمک اساتید, تحلیل عاملی تأییدی آن نیز با استفاده از نرم افزار Smart PLS مورد تأیید قرار گرفت. پایایی پرسشنامه به کمک ضریب آلفای کرونباخ محاسبه شد و مورد تأیید قرار گرفت. برای بررسی فرضیات اصلی و فرعی از مدل معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج حاکی از آن است که بین ارزش برند و ارزش مشتری در میان مشتریان گوشی آیفون شهر سنندج رابطه معنی دار وجود دارد. همچنین بین ارزش مشتری و وفاداری مشتری نیز رابطه معنی دار وجود دارد. از طرفی بین ابعاد ارزش برند و ارزش مشتری در میان مشتریان گوشی آیفون شهر سنندج رابطه معنی دار وجود دارد و بین ابعاد ارزش مشتری بجز ارزش احساسی با وفاداری مشتری نیز رابطه معنی دار وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رحمانی، رزگار. (1397). بررسی رابطه بین ارزش برند و وفاداری مشتری با محوریت ارزش مشتری (مورد مطالعه: مشتریان گوشی آیفون شهر سنندج). مطالعات نوین کاربردی در مدیریت اقتصاد و حسابداری، 1(4 )، 104-118. SID. https://sid.ir/paper/515754/fa

    Vancouver: کپی

    رحمانی رزگار. بررسی رابطه بین ارزش برند و وفاداری مشتری با محوریت ارزش مشتری (مورد مطالعه: مشتریان گوشی آیفون شهر سنندج). مطالعات نوین کاربردی در مدیریت اقتصاد و حسابداری[Internet]. 1397؛1(4 ):104-118. Available from: https://sid.ir/paper/515754/fa

    IEEE: کپی

    رزگار رحمانی، “بررسی رابطه بین ارزش برند و وفاداری مشتری با محوریت ارزش مشتری (مورد مطالعه: مشتریان گوشی آیفون شهر سنندج)،” مطالعات نوین کاربردی در مدیریت اقتصاد و حسابداری، vol. 1، no. 4 ، pp. 104–118، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515754/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button