APA:
کپیرحمانی، رزگار. (1397). بررسی رابطه بین ارزش برند و وفاداری مشتری با محوریت ارزش مشتری (مورد مطالعه: مشتریان گوشی آیفون شهر سنندج). مطالعات نوین کاربردی در مدیریت اقتصاد و حسابداری، 1(4 )، 104-118. SID. https://sid.ir/paper/515754/fa
Vancouver:
کپیرحمانی رزگار. بررسی رابطه بین ارزش برند و وفاداری مشتری با محوریت ارزش مشتری (مورد مطالعه: مشتریان گوشی آیفون شهر سنندج). مطالعات نوین کاربردی در مدیریت اقتصاد و حسابداری[Internet]. 1397؛1(4 ):104-118. Available from: https://sid.ir/paper/515754/fa
IEEE:
کپیرزگار رحمانی، “بررسی رابطه بین ارزش برند و وفاداری مشتری با محوریت ارزش مشتری (مورد مطالعه: مشتریان گوشی آیفون شهر سنندج)،” مطالعات نوین کاربردی در مدیریت اقتصاد و حسابداری، vol. 1، no. 4 ، pp. 104–118، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515754/fa