Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

10,205
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

5,481
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تأثیر بازی در میزان یادگیری درس ریاضی دوره ابتدائی

صفحات

 صفحه شروع 84 | صفحه پایان 91

چکیده

 یکی از چالش های که در آموزش مطرح است این است که باید در آموزش از روش های استفاده شود که به روز و جذاب باشد و یادگیری عمیق تری را ایجاد کند که متاسفانه گاه چنین نیست. عوامل متعدد در یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نقش داشته باشد که یکی از عوامل روش تدریس است با توجه به این که امروزه روش تدریس فعال استفاده از بازی است بازی با ایجاد انگیزه در دانش آموزان می تواند به عملکرد و پیشرفت بیشتر دانش آموزان کمک کند. در این مقاله سعی شده است ضمن بیان اهمیت بازی در یادگیری ریاضی در دوره ابتدائی, روش های مانند استفاده از محیط, کاربرد ریاضی در سایر دروس, ICT بازی, داستان, تصاویر و تصویر سازی ذهنی برای برقراری ارتباط بین ماهیت انتزاعی و ملموس ریاضی معرفی شود و بدین ترتیب بتوان ریاضی را برای دانش آموزان دوره ابتدائی معنا دار کرد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    معلمی، غنیه. (1398). بررسی تأثیر بازی در میزان یادگیری درس ریاضی دوره ابتدائی. پژوهشنامه اورمزد، -(47 (ضمیمه شماره 2) )، 84-91. SID. https://sid.ir/paper/515993/fa

    Vancouver: کپی

    معلمی غنیه. بررسی تأثیر بازی در میزان یادگیری درس ریاضی دوره ابتدائی. پژوهشنامه اورمزد[Internet]. 1398؛-(47 (ضمیمه شماره 2) ):84-91. Available from: https://sid.ir/paper/515993/fa

    IEEE: کپی

    غنیه معلمی، “بررسی تأثیر بازی در میزان یادگیری درس ریاضی دوره ابتدائی،” پژوهشنامه اورمزد، vol. -، no. 47 (ضمیمه شماره 2) ، pp. 84–91، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515993/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا