APA:
کپیرسولی، مهدی، چوبداری، عسگر، کارگر، حمید، و رستمی، صدیقه. (1397). اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی در بهبود عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان با اختلال خواندن. مطالعات ناتوانی، 8(- )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/516093/fa
Vancouver:
کپیرسولی مهدی، چوبداری عسگر، کارگر حمید، رستمی صدیقه. اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی در بهبود عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان با اختلال خواندن. مطالعات ناتوانی[Internet]. 1397؛8(- ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/516093/fa
IEEE:
کپیمهدی رسولی، عسگر چوبداری، حمید کارگر، و صدیقه رستمی، “اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی فراشناختی در بهبود عملکرد خواندن و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان با اختلال خواندن،” مطالعات ناتوانی، vol. 8، no. - ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/516093/fa