APA:
کپیسیدین، بهرام، و رمضانی، مجتبی. (1398). نقش واسطه ای ارزش ویژه برند در رابطه بین ارزش درک شده و ارزش عمر مشتری در صنعت بانکداری. مدیریت بازاریابی، 14(43 )، 31-46. SID. https://sid.ir/paper/517114/fa
Vancouver:
کپیسیدین بهرام، رمضانی مجتبی. نقش واسطه ای ارزش ویژه برند در رابطه بین ارزش درک شده و ارزش عمر مشتری در صنعت بانکداری. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1398؛14(43 ):31-46. Available from: https://sid.ir/paper/517114/fa
IEEE:
کپیبهرام سیدین، و مجتبی رمضانی، “نقش واسطه ای ارزش ویژه برند در رابطه بین ارزش درک شده و ارزش عمر مشتری در صنعت بانکداری،” مدیریت بازاریابی، vol. 14، no. 43 ، pp. 31–46، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517114/fa