APA:
کپیرضایی دولت آبادی، حسین، قادری، هانیه، و کنعانی، انسیه. (1396). بررسی اثر نوآوری شخصی, تأثیرات اجتماعی و تبلیغات بر قصد پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه چارچوب ارزش. راهبردهای بازرگانی، 24 (دوره جدید)(10 )، 63-78. SID. https://sid.ir/paper/517123/fa
Vancouver:
کپیرضایی دولت آبادی حسین، قادری هانیه، کنعانی انسیه. بررسی اثر نوآوری شخصی, تأثیرات اجتماعی و تبلیغات بر قصد پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه چارچوب ارزش. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1396؛24 (دوره جدید)(10 ):63-78. Available from: https://sid.ir/paper/517123/fa
IEEE:
کپیحسین رضایی دولت آبادی، هانیه قادری، و انسیه کنعانی، “بررسی اثر نوآوری شخصی, تأثیرات اجتماعی و تبلیغات بر قصد پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه چارچوب ارزش،” راهبردهای بازرگانی، vol. 24 (دوره جدید)، no. 10 ، pp. 63–78، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517123/fa