Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

492
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

234
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل)

صفحات

 صفحه شروع 141 | صفحه پایان 160

چکیده

 اجرای پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری[1] با ریسک و عدم اطمینان زیادی توأم است؛ بنابر این لازم است قبل از اجرای آن با برنامه ریزی مناسب, ریسک مورد نظر کاهش داده تا بتوان به مزایای آن دست یافت. این تحقیق برای شناسایی عوامل حیاتی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی با استفاده از رویکرد تفسیری-ساختاری, صورت پذیرفت. در این تحقیق ابتدا از مطالعه نسبتاً گسترده ادبیات موضوع مدیریت ارتباط با مشتری, مهمترین عوامل حیاتی مؤفقیت این حوزه استخراج شد. سپس این عوامل از طریق پرسشنامه ای برای 150 نفر خبره در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری و فناوری اطلاعات در شرکت گاز استان اردبیل فرستاده شد. پس از جمع آوری اطلاعات این پرسشنامه از 150 نفر خبره, 30 شاخص ابتدایی با استفاده از تحلیل عاملی تأیید و در7 عامل قرار گرفت. با کمک مدل سازی ساختاری-تفسیری و نظر خواهی از ده نفرخبره شرکت گاز استان اردبیل این عوامل تجزیه و تحلیل وروابط بین متغیرها کشف شد. نتایج نشان داد که عوامل فرهنگ, کنترل و نیروی انسانی در زمینه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های ایرانی کلیدی بوده و باید در اولویت قرار گیرند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مهرمنش، حسن، و صفوی میرمحله، سیدرحیم. (1396). طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل). راهبردهای بازرگانی، 24 (دوره جدید)(10 )، 141-160. SID. https://sid.ir/paper/517124/fa

    Vancouver: کپی

    مهرمنش حسن، صفوی میرمحله سیدرحیم. طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1396؛24 (دوره جدید)(10 ):141-160. Available from: https://sid.ir/paper/517124/fa

    IEEE: کپی

    حسن مهرمنش، و سیدرحیم صفوی میرمحله، “طراحی الگوی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های ایرانی با رویکرد تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اردبیل)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 24 (دوره جدید)، no. 10 ، pp. 141–160، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517124/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا