APA:
کپیتارخ، م.، و شریفیان، ک.. (1389). کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری. مطالعات مدیریت صنعتی، 6(17)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/517484/fa
Vancouver:
کپیتارخ م.، شریفیان ک.. کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری. مطالعات مدیریت صنعتی[Internet]. 1389؛6(17):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/517484/fa
IEEE:
کپیم. تارخ، و ک. شریفیان، “کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری،” مطالعات مدیریت صنعتی، vol. 6، no. 17، pp. 0–0، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517484/fa