APA:
کپیشفیع پورمطلق، فرهاد، و راستی برزکی، مهدی. (1395). ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخ گو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجی گری درگیری تحصیلی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 13(23 (پیاپی 50))، 64-78. SID. https://sid.ir/paper/517596/fa
Vancouver:
کپیشفیع پورمطلق فرهاد، راستی برزکی مهدی. ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخ گو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجی گری درگیری تحصیلی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1395؛13(23 (پیاپی 50)):64-78. Available from: https://sid.ir/paper/517596/fa
IEEE:
کپیفرهاد شفیع پورمطلق، و مهدی راستی برزکی، “ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخ گو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجی گری درگیری تحصیلی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 13، no. 23 (پیاپی 50)، pp. 64–78، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517596/fa