APA:
کپیساعدی، طاهره، خرازی آذر، زهرا، و مظفری، افسانه. (1398). کاربرد فناوری واقعیت افزوده در تبلیغات و بازاریابی. مدیریت فرهنگی، 12(44 )، 101-112. SID. https://sid.ir/paper/517626/fa
Vancouver:
کپیساعدی طاهره، خرازی آذر زهرا، مظفری افسانه. کاربرد فناوری واقعیت افزوده در تبلیغات و بازاریابی. مدیریت فرهنگی[Internet]. 1398؛12(44 ):101-112. Available from: https://sid.ir/paper/517626/fa
IEEE:
کپیطاهره ساعدی، زهرا خرازی آذر، و افسانه مظفری، “کاربرد فناوری واقعیت افزوده در تبلیغات و بازاریابی،” مدیریت فرهنگی، vol. 12، no. 44 ، pp. 101–112، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517626/fa