APA:
کپیدل افروز، نرگس، گلی، آرمین، و خسروی، محمدرضا. (1396). محرک های مؤثر بر ارزش ویژه برند سبز. راهبردهای بازرگانی، 24 (دوره جدید)(10 )، 99-110. SID. https://sid.ir/paper/517802/fa
Vancouver:
کپیدل افروز نرگس، گلی آرمین، خسروی محمدرضا. محرک های مؤثر بر ارزش ویژه برند سبز. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1396؛24 (دوره جدید)(10 ):99-110. Available from: https://sid.ir/paper/517802/fa
IEEE:
کپینرگس دل افروز، آرمین گلی، و محمدرضا خسروی، “محرک های مؤثر بر ارزش ویژه برند سبز،” راهبردهای بازرگانی، vol. 24 (دوره جدید)، no. 10 ، pp. 99–110، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517802/fa