APA:
کپیتقوایی نیا، علی، شهنی ییلاق، منیجه، و نیسی، عبدالکاظم. (1394). آزمایش و مقایسه مدل رابطه علی بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و بهزیستی ذهنی با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید چمران اهواز. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، 22(2 (پیاپی 14))، 43-74. SID. https://sid.ir/paper/517991/fa
Vancouver:
کپیتقوایی نیا علی، شهنی ییلاق منیجه، نیسی عبدالکاظم. آزمایش و مقایسه مدل رابطه علی بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و بهزیستی ذهنی با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید چمران اهواز. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1394؛22(2 (پیاپی 14)):43-74. Available from: https://sid.ir/paper/517991/fa
IEEE:
کپیعلی تقوایی نیا، منیجه شهنی ییلاق، و عبدالکاظم نیسی، “آزمایش و مقایسه مدل رابطه علی بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و بهزیستی ذهنی با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید چمران اهواز،” دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، vol. 22، no. 2 (پیاپی 14)، pp. 43–74، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517991/fa