APA:
کپیحریری، نجلا، و شاهوار، شبنم. (1389). ارتقای رضایت کاربران کتابخانه با استفاده از سامانه مدیریت ارتباط با مشتری: گزارش یک تجربه. مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات (مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات)، 21(3)، 21-39. SID. https://sid.ir/paper/518196/fa
Vancouver:
کپیحریری نجلا، شاهوار شبنم. ارتقای رضایت کاربران کتابخانه با استفاده از سامانه مدیریت ارتباط با مشتری: گزارش یک تجربه. مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات (مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات)[Internet]. 1389؛21(3):21-39. Available from: https://sid.ir/paper/518196/fa
IEEE:
کپینجلا حریری، و شبنم شاهوار، “ارتقای رضایت کاربران کتابخانه با استفاده از سامانه مدیریت ارتباط با مشتری: گزارش یک تجربه،” مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات (مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات)، vol. 21، no. 3، pp. 21–39، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/518196/fa