APA:
کپیاکبری، حبیب اله. (1394). اثربخشی آموزش راهبردهای درمان پردازشی-تجربه ای (هیجان مدار) بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر تهران. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 11(37)، 187-205. SID. https://sid.ir/paper/518283/fa
Vancouver:
کپیاکبری حبیب اله. اثربخشی آموزش راهبردهای درمان پردازشی-تجربه ای (هیجان مدار) بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر تهران. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1394؛11(37):187-205. Available from: https://sid.ir/paper/518283/fa
IEEE:
کپیحبیب اله اکبری، “اثربخشی آموزش راهبردهای درمان پردازشی-تجربه ای (هیجان مدار) بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر تهران،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 11، no. 37، pp. 187–205، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/518283/fa